2007年6月23日

衷曲創作番外雜記8


前幾天得到了朋友幫我的占星結果,讓我很振奮 :

日月水巨蟹 5宮,具有原創力、天生智慧、日水合相、三合天王星於天蠍座:靈光乍現、常有意外驚人的創意~!水星巨蟹記憶超好,喜歡舊玩意,受太陽影響過大,有時會思緒中斷,嚴重時容易失眠。
... ...土星代表勞務與實業,有吉相位;一般都會成立自己的事業王國。...etc.


我知道這個占星結果還滿樂的,當然我很明白所謂事業王國不會憑空而降,我現在也畫圖畫得如火如荼,可是對於我的努力會滿有信心的,希望我到老死前,能夠真的看見那個動畫完成。
阿丹,還有不再飄搖的你,都要當我的招財貓喔,你們是我的信念支柱。

3 則留言:

The Cat Realm 提到...

Hello Michico,
thank you for stopping by!
We can not read your blog, it is just all ??????? and ??????? and more ?????
But the black and white cat in the picture looks really great!

匿名 提到...

Hi Michico, fanks for visiting our blog. We don't read and mom can't read it to us, but dat's okay, and you are a furry nice cat.

Catzee 提到...

I only know how to speak meow, but I can see that Mustard Atelier is a furry nice kitty! Fank you fur visitin' mine bloggie.