2007年7月18日

◎圖文創作 033◎衷曲之會意 6-1

出站後,我問你要怎麼走,你說就讓我帶著你走,聽起來暖暖的,然 後你告訴我你曾在對面的那座山遙望著淡水站這塊地方,聽起來好像什麼隱者般 ,笑看天下。


貼心如你,看著微弱的夕陽問我還要不要戴帽子,貼心如我,我不想讓你再為了我拿來拿去那個袋子了,也貼心自己,好好看這個美麗的景色 吧。

2 則留言:

南瓜喵 (Moviecrackers) 提到...

Wow! Your drawing is sentimentally beautiful!! I like drawing very much but have had no time doing anything visually artistically these years (except for photographing). I stopped by your blog through my friend's link at her blog. Anyway, just wanna say "keep up the good work" and I am looking forward to your new book :-)

michico*Adan*Lego-小芥*阿丹*樂高 提到...

Thank you so much~!!
I will move on for certain~!