2007年9月11日

最近畫給畫給貓友的畫

最近沒有偷懶不畫衷曲,而是畫水彩給貓友,這個是讓我覺得很感動的一刻,藉由著阿丹,
在我現在這樣子的年紀還可以交到好朋友~! 讓我很開心~!愛貓的人真的都是好人,這是我很相信的~!
如果這是我可以為了貓咪做的一些什麼事情,也許就是這個了吧~!這也許是我對於貓兒界可以貢獻的一點心力,也許是我可以為了這個地球可以做的一點事情~! 阿丹真好,我愛阿丹~! 也謝謝各位貓咪給我這個機會~!
Recently, I am not lazy for stop drawing my illustration, just drawing these paintings for lovely kitties. Maybe there are something I could do for the world, maybe this~! I am so glad I could do something, for my farvorite cat. Thank God for giving me this chance to do. I am so happy having Adan, I love Adan the most.

7 則留言:

匿名 提到...

昨晚跟ㄚ弟的爸爸說小芥是畫家,土爸好驚訝,他直說難怪卡片可以製作的這麼精美,貓咪畫作可以畫的這麼好!

讓小芥知道一下ㄛ~

michico*Adan*Lego-小芥*阿丹*樂高 提到...

謝謝拉~!
我還不是個真正的畫家~~ 可是算是業餘的沒問題拉~~ 有出版社有買過是真的~ 不過也只有一次:D~~

我會繼續努力朝這個方向邁進的~!

匿名 提到...

小芥畫的真好...
業餘有自然的畫風,沒有工匠的筆觸...
很讚!!

michico*Adan*Lego-小芥*阿丹*樂高 提到...

To. 後母
其實一直有在磨自己,沒有工匠的筆觸可能是因為完全沒有學過畫圖吧~ 以前覺得沒有學過畫圖好像不好,可是現在回頭看自己的作品,覺得好像其實自己學成畫圖比較優~~

謝謝拉~! 我會好好加油的!

MISS PEACH ~(^.^)~ 提到...

Oh dearest Michico! Your talent just warms my heart. You capture the spirit of each kitty so well.
I deeply admire you and can not wait until my package comes. it will be like Christmas.
Love always Miss Peach

michico*Adan*Lego-小芥*阿丹*樂高 提到...

Dear Miss Peach,

Thank you for leaving comments here, I am fall of surprised and happiness.

I always love painting very much, I think I will paint all of you more~!! It is a joy and great honored.

Love,
michico

Tommy and Teaghan 提到...

Your work is so incredibly lovely and you are so talented. Those kitties almost look like Beau Beau & Angie! Purrs.